کد خبر: ۸۶۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 26 June 2020

لزوم برخورد قاطع با افراد فاسد در استان ها

تابناک/ امام جمعه رشت، خواستار مبارزه جدی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی شد و اضافه کرد: برخورد قاطع با افراد فاسد در همه استان ها الزامی است؛ البته اصلاح قوه قضائیه از درون نیز بسیار مهم است، زیرا وود افراد فاسد در داخل دستگاه قضا نوعی ظلم به مردم است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، نابودی قدرت و هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان را در گره وحدت مسلمانان دانست و اظهار کرد: امروز دنیا برای دولت جنایتکار آمریکا تنگ شده است و شاهد استیصال رئیس جمهور این کشور هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا حتی برای مردم خودش ارزش انسانی قائل نیست، افزود: آمریکا آخرین تلاش های خود را در عراق انجام می دهد و لذا امیدواریم نیروهای حشدالشعبی عراق زمینه خروج کامل آمریکایی ها را فراهم کنند. امروز اگر نیروهای مقاومت منطقه در کنار هم باشند آمریکایی ها را فراری خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه آمریکا علیرغم همه دروغ ها و خیانت ها علیه ایران باز در تلاش مجدد برای رقم زدن یک مذاکره جدید است، تصریح کرد: حقوق بشر و انرژی هسته ای و موشک های دوربرد بهانه های تکراری آمریکا و غرب برای محدود کردن جمهوری اسلامی است، اما برخی از مسئولان همچنان دشمنی آمریکا با دین و انقلاب و نظام اسلامی را باور نکرده اند.

امام جمعه رشت، به شهادت رساندن سردار سلیمانی را اوج جنایتکاری آمریکا دانست و گفت: هرگونه قرارداد و مذاکره با آمریکا تعهد به ظالم ترین و جانی ترین انسان هاست و لذا داشتن نگاه برد – برد نسبت به دشمن نادرست و بیهوده است.

وی سکوت و عقب نشینی در مقابل دشمن را به معنی شکست دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و غرب در قالب برجام دستاوردهای هسته ای ما را کاهش دادند و اکنون صحبت از بازگشت پای میز مذاکره می کنند! قطعا ملت ایران هرگز چنین چیزی را نخواهند پذیرفت.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه ملت مقاوم ایران در دل دشمنان ترس و هراس ایجاد کرده اند، یادآور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب حتی ترامپ را شایسته جواب دادن پیام نمی دانند، ملت ایران نیز در مقابل تهدیدات دشمن نسبت به مذاکره و تحریم خواهند ایستاد و هیچ ترسی به خود راه نخواهند داد.

وی شرم و حیا و هفت را پیش نیاز سبک زندگی اسلامی دانست و عنوان کرد: مسلمانان باید در گام نخست نسبت به خداوند حیا داشته باشند و تا عزت پیدا کنند، زیرا پروا و ترس و حیا نسبت به خداوند انسان را سعادتمند دنیا و آخرت می کند.

امام جمعه رشت، همچنین خواستار مبارزه جدی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی شد و اضافه کرد: برخورد قاطع با افراد فاسد در همه استان ها الزامی است؛ البته اصلاح قوه قضائیه از درون نیز بسیار مهم است، زیرا وود افراد فاسد در داخل دستگاه قضا نوعی ظلم به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار